FAQ
Strategie
Webdesign
Online Marketing
Google Ads is één van de meest populaire vormen van betaalde advertenties. Met Google Ads kan je jouw producten en services adverteren in Google, YouTube en andere grote platforms.
Google Ads is een van de meest effectieve manieren om je online verkeer en verkopen te stimuleren. Studies tonen aan dat je klanten 50% meer kans hebben om je artikelen te kopen nadat ze op jouw advertenties hebben geklikt.
Hoewel slim Google Ads beheer onovertroffen online prestaties levert, is het voor de adverteerder niet altijd eenvoudig om het te implementeren.
Google AdWords gebruikt een cost-per-click (CPC)-model waarbij je op specifieke keywords moet bieden. Je concurreert met anderen die ook adverteren op zoekwoorden die met de branche te maken hebben.
Werken met een digitaal marketingbureau zoals Delagoo geeft je de expertise die je nodig hebt om te adverteren in Google en je concurrenten voor te blijven.
Er zijn drie belangrijke typen Google Ads:
- Zoeknetwerkcampagnes
- Deze ads worden meestal in tekstformaat weergegeven op pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines wanneer een gebruiker zoekt naar een product of service die vergelijkbaar is met die van jou.
- Campagne in het Display Netwerk
- Vaak in de vorm van een opvallende afbeelding die verschijnt op de websites die je doelgroep bezoekt.
- Videocampagnes
- Korte, boeiende video’s die worden afgespeeld voor of tijdens YouTube videos.
Andere typen Google Ads-campagnes zijn Shopping-campagnes en App-campagnes. Het selecteren van het juiste type Google AdWords campagne is een kwestie van welke inhoud je doelgroep het meest aanspreekt.
Een succesvolle campagne hangt nooit af van de grootte van het bedrijf. Het gebied en hoeveel advertentiebudget je hebt zijn van belang bij het werken aan het succes van een zoekcampagne.
Kleinere bedrijven kunnen er daarom best rekening mee houden dat ze alleen kunnen adverteren via Google AdWords wanneer het hen kan helpen winst te maken.
SEA biedt anders wel potentieel voor sommige bedrijven met weinig concurrentie aangezien de kosten voor een advertentie sterk afhankelijk zijn van de concurrentie en hoeveel keywords je kiest
Om deze reden kan het voor de adverteerder echter soms verrassend goedkoop zijn om gebruik te maken van reclame in een zoekmachine als je een nicheproduct in de kijker wilt zetten.
Als online marketing partner is het ons doel dat je de juiste mensen bereikt voor je product aan de hand van relevante advertenties bij een zoekopdracht.
Zo zorg je ervoor dat een advertentie werkt voor meer betrokkenheid, advertentie klikken en acties. Het verbeteren van de kwaliteitsscore helpt ons daarbij.
Kwaliteit is niet weg te denken bij een advertentie. De kwaliteitsscore in je Google Ads account geeft namelijk rechtstreeks aan hoe Google de relevantie van jouw zoekwoorden en advertenties beoordeelt.
Per zoekwoord test het je advertenties en krijg je een score die Google heeft berekend. Het toont hoe aantrekkelijk jouw advertentie werkt voor mensen die met dat keyword zoeken. De score gaat van 1 tot 10, waarbij 1 een slechte match aangeeft en 10 een goede match. Een kwaliteitsscore tussen 1 en 8 kan je best aanpassen.
De kwaliteitsscore is precies gebaseerd op de volgende drie belangrijke aspecten: verwachte klikfrequentie, advertentierelevantie en ervaring op bestemmingspagina (URL).
Social media post Een post is content die je op social media pagina’s deelt, zodat jouw volgers het organisch kunnen zien. Social media advertentie Een advertentie is een betaalde post om een doelgroep buiten je volgers te targeten op basis van demografische gegevens, gedrag en interesses. Omdat de meeste algoritmen voor sociale media het aantal volgers beperken dat de content van je bedrijf organisch ziet, raden we aan om belangrijke of relevante berichten te promoten om te garanderen dat meer mensen ze zullen zien. Een andere goede indicator van een post dat moet worden gepromoot, is een bericht dat organisch goed presteert. Als het het op zichzelf goed doet, zal het zijn bereik vergroten door er geld achter te zetten.
Het hangt ervan af. Hoewel Facebook een goed startpunt is, leren we elke klant graag op individuele basis kennen. Omdat elk merk uniek is, hangt de beslissing op welke platformen je tijd wilt besteden af van factoren zoals waar je publiek is, welke producten en/of diensten je bedrijf levert en de doelen die je wilt bereiken.
Social media doelstellingen
Door je social media doelstellingen voor een advertentiecampagne te begrijpen, kan je een budget instellen om jouw doelen effectief te bereiken.
Ben je op zoek naar meer volgers op jouw bedrijfspagina? Wil je meer mensen naar je website sturen? Wil je conversies of leads verhogen? Wijs voldoende geld toe aan advertenties die zijn ontworpen om aan jouw specifieke marketingdoelstellingen te voldoen.
Kosten voor Facebook advertenties
Facebook advertenties kunnen al worden weergegeven voor slechts 5 euro per dag, en hun gepromote posts kunnen worden weergegeven voor 1 euro per dag. Vraag jezelf dus af: hoeveel mensen wil ik bereiken? Het bereik van jouw advertenties is afhankelijk van de doelgroep die je kiest.
Advertentieplatforms kunnen je budget kiezen en bieden vervolgens een geschat bereik van je doelgroep, zodat je weet of je doelpubliek te klein, te breed of precies goed is.
Absoluut! Adverteren via social media is niet alleen een geweldige manier om naamsbekendheid, websiteverkeer en conversies te genereren, maar met de juiste strategische aanpak kan het ook een hulpmiddel zijn om je te helpen de kracht van de digitale marketingwereld te gebruiken en je bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Onze social media marketing strategieën richten zich op het ontwikkelen van websiteverkeer, volgers en betrokkenheid op je social media kanalen. Jouw organisch websiteverkeer kan toenemen naarmate je nieuwe volgers krijgt. Als je echter een onmiddellijke toename van het websiteverkeer wilt zien, kan je advertenties gebruiken. Verkeer met social advertising Met advertenties zal de hoeveelheid verkeer per maand variëren. Het hangt af van hoe effectief we je campagne maken en jouw advertentiebudget. Hoe meer brandstof we in de tank hebben, hoe meer resultaten we voor jou kunnen genereren.
Social media marketing is geschikt voor alle bedrijven, groot en klein.
Veel kleine firma’s richten zich op individuele klanten en het opbouwen van een community. Social media platforms zijn daar ideaal voor, omdat je klanten makkelijk kunt betrekken. Je kunt naamsbekendheid opbouwen en klantloyaliteit behouden door in contact te komen met jouw publiek.
Development
Wij kunnen éénmalig je WordPress website updaten, dit voor een prijs van 250 €.
Je website wordt op onze development omgeving geïnstalleerd en voeren volgende zaken voor een onderhoud uit:
Spam verwijderen
Contactformulieren beveiligen
WordPress website beveiliging
WordPress thema’s updates
WordPress core update
Updaten plugins
Thema updates (indien het een premium thema is hebben we de licentie nodig om de nieuwe versie te downloaden)
…
Wij raden nooit een éémalige WordPress website update aan, aangezien WordPress een zeer populair systeem is en er regelmatig thema updates etc. uitgevoerd moeten worden.
Met een WordPress onderhoudscontract proberen we dit te vermijden.
Moest je website nog gehackt worden en je dataverlies hebben, zijn we steeds voorbereid!
Dit komt doordat we dagelijks backups nemen, zo kunnen we snel schakelen indien dit moest voorkomen.
Zelf nog vragen?
Heb je zelf nog een vraag over één van onze diensten?
Wij beantwoorden deze maar al te graag!
Neem gerust contact met ons op.
Neem contact met ons op
Nog vragen onbeantwoord?

Stel ons je vragen
Stuur ons je vragen via onderstaand contactformulier en we beantwoorden deze spoedig.